Pogoji poslovanja - Trgovina Glam

Pogoji poslovanja

1. Splošno


Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. 

Pazljivo preberite naslednje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav. 

Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. 

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in www.glam.si v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu ponudnika. Kupec jo lahko pridobi na naslednji način:
1. pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež družbe 
2. pokliče na sedež družbe 05/30 21 228

Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenimi artikli.

Elektronska trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk. 

Izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec na dom (kot račun ob dobavi). 

Nakup v spletni trgovini www.glam.si ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno - poslovno sposobnim osebam, starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika. 

www.glam.si ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine. 

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi s spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Novi Gorici ob uporabi slovenskega prava.

2. Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

3. Dobava


Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču dobava 3-5 delovnih dni. Za izdelke iz katalogov, bo prodajalec kupca obvestil o dobavnem roku pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe.

4. Dostava in plačilo


Dostavo izdelkov opravlja družba GLS. Vaš izdelki bodo dostavljeni  po običajnih pogojih in pravilih družbe GLS. 

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in sicer 3 € z ddv.  Če hkrati naročite različne tipe artiklov, se za izračun stroška dostave upošteva strošek ene dostave. 
V primeru, da ob času dostave niste prisotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Rok za prevzem paketa pri GLS je 4 dni od obvestila, peti dan Vam bo družba GLS spet skušala ponovno vročiti paket. Če se paket tudi pri tem poizkusu ne more vročiti, ga GLS vrne trgovini Glam.
Blago plačate z gotovino po povzetju. Pri plačilu po povzetju vam družba GLS zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, to je 1€ + ddv. Ne glede na vrsto blaga, ki ga naročate, je vaša soudeležba pri stroških pošiljanja vedno enaka.
Ob spletnem nakupovanju v www.glam.si  Vam omogočamo tudi plačilo z bančnim nakazilom na naš račun TRR (plačilo po ponudbi / predračunu), pri čemer velja spletna cena).


5. Zaščita podatkov


Trgovina Glam uporabnikom zagotavlja varovanje vseh njihovih osebnih podatkov. Vsi posredovani osebni podatki uporabnikov so namenjeni izključno uporabi v spletni trgovini www.glam.si  ter administraciji storitve, te podatke pa bomo uporabljali ali razkrili le za namene, zaradi katerih jih je z vašim privoljenjem zbirala, oziroma na zahtevo uradnih organov Republike Slovenije.

6. Način vračila in zamenjave izdelka

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov podpora.glam@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Znesek plačane kupnine, vam bomo vrnili brez stroškov dostave.Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V www.glam.si omogočamo tudi zamenjavo artikla.

Ko vračate artikel prodajalcu (www.glam.si), morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Obrazec za vračilo artiklov je na voljo na voljo na zahtevo na podpora.glam@gmail.com

Priložite tudi kopijo računa.  Naslov za vračilo blaga prodajalcu je trgovina GLAM, Delpinova 18b, 5000 Nova Gorica.

Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

8. Sprememba imena in naslova


Da bi zagotovo prejeli svoj paket, na ne pozabite ob naročilu obvestiti o določenih spremembah. Prav tako ne pozabite vpisati svojo šifro kupca.

9. Garancija


Izdelki z garancijo se nanašajo na pravila in pogoje prodaje, postavljene v času vašega naročila. Garancija prične veljati od datuma dostave izdelka in plačila računa, ki ga skrbno shranite. Vaše izdelke ne bo možno zamenjati zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja, malomarnosti ali pa zaradi običajne dolgotrajne uporabe. Izdelki, ki jih prodajamo v naši internetni trgovini so natančno opisani. Barvni odtenki lahko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Prodajalec odgovarja za napake izdelka in obveznosti iz garancije v skladu z zakonom. Prodajalec ni dolžan računati s posebnimi potrebami kupca glede uporabe blaga in ne odgovarja za nastalo škodo. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače. 

10. Pogoji prodaje za artikle na znižanju


Cene proizvodov na znižanju so za označen procent znižane glede na ceno, ki je bila v regularni ponudbi. Artikle iz znižanja prejmete v roku 5 dni od prejema naročila. 

11. Avtorska zaščita


Vse vsebine, ki so objavljene na strani www.trgovina-ambient so last podjetja in/ali podjetij, katerih izdelki so na tej strani distribuirani. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela. 


12. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe

1. korak Uporabnik izbere artikle, ki si jih želi, jih doda v voziček s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani" oziroma spremeni njihovo količino z vpisom željene količine in s klikom na gumb osveži. Ko uporabnik zaključi z izbiranjem artiklov, klikne na gumb "Na blagajno". Prikaže se mu »Pregled naročila«. S klikom na »Naslov za dostavo« preveri ali so podatki pravilni.na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Nadaljuje s klikom na gumb »Izbira plačila«. Ko izbere način plačila, s klikom na »Povzetek nakupa« dobi vpogled na celoten nakup, izbran način plačila ter način dostave. S klikom na »Zaključite nakup« je nakup opravljen.  Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času ene ure.

2. korak  Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Povezava do teh informacij je kupcu poslana hkrati s kopijo naročila v njegov pošni predal.Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "Obdelano" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa s statusom »Zavrnjeno« kupcu sporočamo, da pogodba ni sklenjena.

3. korak V roku najkasneje 48 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. S statusom »V pošiljanju« sporočamo kupcu, da je trgovec zapakiral in odposlal blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom ali pa paket stranka prevzame na prevzemnem mestu.


S klikom na gumb Zaključi nakup kupec potrjuje, da je pogoje poslovanja prebral, jih razume, se z njimi strinja in jih bo upošteval.



Glam.si

Glam line, trgovina in storitve d.o.o.

Gregorčičeva 8
5212 Dobrovo
gsm +386 (0)69 /969-064

MŠ: 6997961000

Poslovni subjekt je vpisan v Poslovni register Slovenije na dan 25.01.2016.

O nas

Glam.si

Delpinova 18b
5000 Nova Gorica
Slovenia

gsm: +386 (0)69 969 064

Facebook